عطر ها و رایحه های مناسب فصل بهار را بشناسید


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : سه شنبه 13 آبان 1399
بازدید : 172
نویسنده : مدیر سایت

عطر مناسب برای شما همان عطریست که بتواند حس متمایز بودن را به شما القاء کند. عطری که امضای شما باشد و از استشمام رایحه آن لذت ببرید. اما نباید فراموش کرد در انتخاب یک عطر و رایحه مناسب، در کنار سلیقه شخصی، باید نکات مهم دیگری هم در نظر بگیریم. که یکی از این نکات مهم توجه به فصلیست که در آن هستیم.
با تغییر فصل ها ما نیاز داریم رایحه جدیدی را به لیست عطرهای خود اضافه کنیم. و اما در میان تمام فصل های رنگارنگ سال، فصل بهار با آن همه طراوت، تازگی و زیبایی، رایحه و عطری لطیف به لطافت گل های بهاری را می طلبد. پس اگر به دنبال یک عطر مناسب فصل بهار هستید همراه ما باشید با معرفی نت های بهاری ...

عطر بهاری زنانه

عطر و رایحه های بهاری را بشناسیم 


بهار از آن فصل هاییست که هنوز نیامده عطر و بوی آن به مشام ما میخورد. بهار عطر بیداری طبیعت را دارد و بوی ناب شکفتن گل ها و رایحه ی شگفت انگیز باران که نفسی تازه به جان طبیعت می دهد. حال چه بهتر که این عطر ناب بهاری را در شیشه های عطر خود احساس کنید. و شاید به همبن دلیل است که در فصل بهار ما به دنبال عطرهایی هستیم که از طبیعت زیبای بهاری الهام گرفته باشد. عطرهایی سرشار از رایحه گل ها و میوه های بهاری، از گل سوسن رویایی گرفته تا یاس بنفش محبوب و گل صدتومانی با آن اصالت مثال زدنی اش... زمان دگر زمان رایحه های سبز و گیاهیست. شاید هم نوبت مرکبات جذاب این فصل باشد!  هرچه هست، با یک انتخاب درست می توانید این فصل زیبا را با تمام وجود در کریستال های عطر خود احساس کنید.
فصل بهار، فصل انتخاب رایحه ای لطیف و ملایم است. فرض کنید در تابستان گرم، بافت های رنگارنگ خود را بپوشید. قطعاً جلوه خوبی نخواهد داشت! این درباره عطرها هم صدق می کند. بدون شک بوی گرم و تند پاییزی انتخاب خوبی برای لطافت بهاری نخواهد بود. پس توصیه ما به شما این است که برای هر فصل به طور جداگانه عطر مورد علاقه خود را انتخاب کنید. و برای این انتخاب گرمی و سردی هوا را در نظر بگیرید. به طور مثال، گرمای تابستانی و یا روزهای آفتابی بهار عموماً رایحه هر عطری را تشدید خواهد کرد و درست به همیت دلیل است که در چنین فصل هایی انتخاب ما باید یک رایحه سبک، خنک و ملایم باشد.
در ادامه مطلب برخی رایحه های مناسب بهاری را به شما معرفی خواهیم کرد.

ادکلن مردانه برای فصل بهار

• نت های رایج گل های بهاری
هیچ چیز به اندازه بوی گل های بهاری نمی تواند لطافت این فصل را به رخ بکشد. پس بهار خود را با رایحه هایی از گل رز، یاسمن، گل صدتومانی، مریم گلی، فریزیا و سنبل عطر افشان کنید!

معرفی عطرهای با رایحه گل های بهاری

  • تیری موگلر اورا موگلر
  • تیری موگلر ای من
  • گلن پری آنپریدیکتیبل لیدی
  • تیری موگلر ای من پیور هاوانه (تیری ماگلر ای من پور هاوان)
  • تیری موگلر آنجل میوز


• رایحه گل های میوه ای بهاری

با اضافه کردن رایحه های جذاب و شیرین میوه ها به لطافت نت های گل های بهاری، می توانید با تمام وجود عطر طبیعت را احساس کنید. نت های میوه ای رایج فصل بهار دل انگیز چیزی نیست جز سیب، هلو، انجیر و بهارنارنج محبوب.

معرفی عطرهای با گل های میوه ای بهاری

  • تیری موگلر ای من
  • تیری موگلر فروتی فایر
  • ایو د سیستل گالیس گلد (گلیس گلد)
  • گلن پری آنپریدیکتیبل لیدی
  • تیری موگلر آلین ادو پرفیوم (تری ماگلر الین پارفوم)


• مرکبات، رایحه مناسب بهاری
 
انتخاب عطری با رایحه مرکبات، گزینه ای ایده آل برای فصل دلربای بهار است. عطر سرشار از لطافت و ملایم مرکبات، از رایحه شیرین نارنگی گرفته تا لیمو، پرتقال، گریپ فروت، ماندارین و ترنج خاکی، گزینه ای مناسب برای شما در این فصل خواهد بود.

آرزوی ما برای شما بهاریست پر از لطافت و عطرافشان ...





:: برچسب‌ها: عطر بهاری , عطر مناسب بهار , عطر مردانه , عطر زنانه , عطر , ادکلن ,

مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان با عطرساز رایحتو بساز و آدرس atrsaz.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com